måndag 26 december 2011

ångest

shit .. detta har aldrig hänt mig så jag skäms litegrann om jag ska va ärlig! eller ja. BIG TIME.

Jag och Matilda skulle som sagt ut igår.. ja åkte till henne o de va supermys , vi pratade, dansade (HAHA) och SKRATTADE och drack vin. Så himla skönt att få igen lite av våran tid tillsammans igen o hitta tillbaks till varandra som förr!

MEN vi hade alldeles för trevligt. jag som är så städad o ordentlig annars tänkte väl antagligen inte på procenthalten i vinet och drack alldeles för många mingelglas! Vi gick vidare på den faktiska förfesten och väl där kände jag att de inte funka dehär .. så ja ringde mamma o hon o pappa kom o hämta mig kl 11.. :P dom skrattade hela bilresan hem och jag kommer inte ihåg åt vad och idag får jag käka upp mitt oansvarliga betéende!! dumma dumma lisa

men som sagt, så har detta aldrig hänt mig innan och då är de klart de ska göra de när jag trots allt är "vuxen" också.

vaknade idag och såg massa konstiga saker i mitt rum! En julskinka brevid sängen till exempel! de va nog mamsen som ville ja skulle få i mig nåt <3

MEN nu mår ja bra! har bara ångest för ja ringde som en idiot till mina nära o kära igår o kärleksförklarade dom. överseende tack :)

idag är de julbord hos farmor.. urk. vi får se hur de går!
Jag återgår snart till en pingla igen!!

Puss o kram från en ganska ynklig lisa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar