fredag 23 december 2011

fantatsisk "helg"


OKEJ BLOGGEN, RÄSERINLÄGG ÖVER MIN NATT I GÖTEBORG!!

de känns verkligen som de är söndag idag o ja åkte till göteborg igår lördags. men de är de inte! Jag bestämde mig igår eftermiddags för att åka till Göteborg o bonda med min fantastiske vän Maikel Yuksel!

Sagt o gjort, ja tog tåget o mötte honom, Moa Lignell och Moas bästa kompis Ia Wik på stationen. Vi gick o käka, skratta o va övertrötta, och gick sedan vidare mot körmusiken man kunde avlägsna längre bort! Woho värsta kören med en sjukt speciell uppsättning som såg ut som en tomteluva sjöng gospel o grejer! Nice..

Det tog inte lång tid förrens Lignell fick syn på den lilla runda skridskobanan dom har gjort på ett ställe i stan. Vi gick dit, hyrde varsina par skrillor o rockade rinken! Maikel = kameraman. Film kommer antagligen ut på fb inom kort! De eventuella skadorna vi fick räknas hädan(/hedan???) efter som gamla hockeyskador..

Sen lämnade vi varandra o tjejerna gick o träffa några andra kompisar o jag och Maikel åkte på bio! Vi såg Sherlock Holmes 2. shit va fel ja stavade nu kände jag xD den var bra, förutom att Maikel ville spy o letade nödutgångar dom första 20 och jag fattade inte filmen. Men den va grymt cool och bra gjord!

Efter filmen åkte vi hem till Partille och somnade. Nästa morgon gjorde vi en Star Wars-gubbe åt mig på de nya star wars spelet :D :D bild finns på fb! cool som attans. dessutom fanns användarnamnet Lisa ledigt av de 8000 miljoner som spelar det. betyder det att jag har ett bra, eller dåligt namn?

Sen hämnade vi Maikels bästa vän Mattias och åkte o käkade julbord på ett ställe, haha.. De va fint. När vi sen gick ut från restaurangen var de värsta mongo grejen på vattnet i gbg.. 3 vattenscootrar med tomtar som åkte på o gjorde värsta sjuka konsterna.. okej, kommer nog också upp på fb! haha..

Sen gick Mattias och Maikel o jag skulle köpa nån himla skjorta åt honom! Men då plingade det i mobilen och Robin skrev att han hade några timmar ledigt i Götet.. vi sprang till bilen (nej okej) och åkte o hämtade honom utanför Bingolottostudion där han sjöng ikväll på uppesittarkvällen.

Vi åkte till kebaben och Robin fick äta, han fick till och med extra "gorrrka" på skånska. gurka. asså. sen åkte vi till Partille och Maikel o jag fick lyssna på några låtar från hans kommande skiva.. WOW. Så glad att jag har förtidsbokat den!! Det är en guldklimp till bästis jag har!!! Skivan är typ värd att dö för. haha!

Sen efter mysipys hemma i Maikels hus åkte vi o lämnade tillbaka Lobbin i studion, och jag åkte till mitt tåg. Nu är jag hemma o har skådat Robin på tv . börjar bli en vana :)

De har hänt en hemsk sak också.. min älskade missepisse har råkat ut för nåt, han ser rent ut sagt förjävlig ut! Nerdränkt i lera och sår över kroppen. han har antagligen vart i slagsmål me värsta räven.. leran går inte bort så den får sitta på tills den är supertorr! Han haltar o har ont i hela kroppen o ser död ut i ögonen, MIN BEBBE!!!!!!

Well well! Nu ska ja göra ett inlägg om Robin! Hörs om ca 5! haha

Pussis kramis på två fantastiska dagar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar