tisdag 27 december 2011

mys dag


hahaha! Jag är så jäkla ettrig! Ger mig aldrig! och då menar jag inte i saker jag fick få igenom , som till exempel vart man ska va eller att komma överens om vad man ska göra, utan mer långsiktiga grejer. Jag är grym på mindfuck. touch the furry wall !!!

ikväll ska vi hem till julia o planera nyår om de blir så att ja är hemma. men nu innan dess ska jag ut o rida! Mysigt va, solen steker o termometern visar på 11 grader. På me ridklära o sen ut på äventyr i flo! jag tackade faktiskt nej till mellandagsrean i år .. visserligen är saker o ting billigt, men jag har en väldigt begränsad budget och vet ju här och nu att jag inte behöver nåt. så då går jag hellre ut i naturen o rider o låter mamma byta en skjorta ja inte ville ha!

Nåt jag verkligen stör mig på, det är jobbiga människor som gör allt för att provocera och göra andra avis o typ svartsjuka. för helt seriöst, VEM vinner på det? den elaka parten vinner på att känna sig stolt och bara elak i någon minut, men den andre blir ledsen? så sjukt onödigt.. ååh varför kan inte alla bara leva på mina villkor! hahaha

men nu mina damer och herrar, går jag inte ur denna fighten utan flaggan i topp. it's time for some mindfucking :)

puss o kram, nu ska ja upp på hästryggen!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar