tisdag 21 februari 2012

ångest!


heeej bloggen

dålig dag! egentligen bra dag men fylld av oro i magen! jättejobbig känsla. och allt var mitt eget fel!

inget jag kommer skylta med men jag vaknade i ren ångest av ett sms och behandlade situationen väldigt fel, kändes först jättebra men har sen mått skit resten av dagen enbart över det.
vaknade som ett skott 07.20, fick ångest ett tag, och gick sen ut och pw:ade min lilla mil. gick först påvägen till hästarna och mockade o allt.. sen när ja kom hem så ställde jag mig i solväggen och solade snoken ett tag. efter de gick jag hem o sjöng lite, och åkte sen till bella och sandra och drack 5 liter kaffe innan jag åkte hem och åt kyckling med ris som mamma gjort.

kunde blivit världens bästa dag men jag har mått dåligt exakt hela dagen och vet att det bara är mitt fel! usch.. vill bli en starkare och ärligare människa fylld av energi och smittande positivitet! inget annat. fy, magen är fortfarande orolig..

jag har satt igång min nya telefon nu med! har du inte fått sms om mitt nya nummer så messa min gamla mobil så skickar jag det, har messat nästan alla men kan ha missat några! eller så har allas inte kommit fram helt enkelt.

nu ska jag kolla på "får vi följa med" på kanal5 play. sen sova! o leka me min nya telefon :) hoppas jag mår bättre över mitt dumma betéende imorgon! nog pratat om det, nu släpper vi det och tar aldrig upp det igen! HAPPHAPP

hoppas ni mår bra alla.. man ska ta vara på sitt liv! Läser Elisabeth med cancersjukdomens blogg varje dag och blir förbannad när jag sedan kollar vidare och in på Kissies. shit, hon har inte ett enda jäkla problem. blir så förbannad när hon påstår det!! en nagel gick av. åh neeej panikånGEEST!! x'( shit va jag blir lack!!!

nog om det, vi ska klaga mindre allihopa! inget blir bättre av att klagas över. vi hade faktiskt som läxa i en vecka i Märsta, att inte klaga en enda gång. Det var jättesvårt!! Prova det, eller i alla fall en hel dag. Livet blir så mycket enklare utan klagomål!!

Sov gott alla fantastiska människor!
Puss o kram <3
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar